• معرفی برگزارکنندگان همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی

      معرفی برگزارکنندگان همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی

      معرفی برگزارکنندگان همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی

      همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی توسط گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی و گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف قرار است در هفتم تیر ماه برگزار شود.

      به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی؛ گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی از فعال‌ترین گروه‌های پژوهشی کشور در حوزه مباحث اخلاق فضای مجازی است که در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده است. این گروه در مدت دو سال فعالیت خود تاکنون بالغ بر 140 یادداشت (علمی/ تحلیلی/ خبری)، 40 گزارش (علمی/ تحلیلی)، 10 مقاله علمی، 20 ترجمه (کتاب/ مقاله/ سند) و 6 کتاب منتشر کرده و یا در دست انتشار دارد و با بیش از 60 نخبه ایرانی در داخل و خارج از کشور ارتباط علمی برقرار کرده است. همچنین دوره‌های آموزشی و نشست‌های مختلفی در زمینه‌های عمومی اخلاق سایبر، اخلاق هوش مصنوعی و اخلاق سلامت دیجیتال برگزار کرده است.

      گروه فلسفه علم دانشگاه شریف نیز از معتبرترین گروه‌های آموزشی کشور در حوزه مباحث فلسفه و اخلاق فناوری بوده که حائز بیشترین مقالات بین‌المللی چاپ‌شده در میان گروه‌های فلسفه در دو سال اخیر در کشور بوده است. این گروه در سال 1378 تأسیس شده و تاکنون بالغ بر 200 دانشجوی ارشد و 12 دانشجوی دکتری از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند. همچنین این گروه 5 پژوهشگر پسادکتری، 7 استاد هیئت علمی و حدود 20 استاد مدعو تاکنون داشته است.

      متصدیان برگزاری همایش زندگی معنادار در عصر فضای مجازی عبارتند از:

      ۱- رئیس همایش: دکتر ابراهیم آزادگان رئیس گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف


      ۲- دبیر علمی همایش: محمدسبحان جلیلیان پژوهشگر اندیشکده جامعیت


      ۳- دبیر اجرایی همایش: محمدمهدی نصر هرندی مدیر گروه مطالعات اخلاقی پژوهشگاه فضای مجازی

      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir