• کتاب «رسانه های اجتماعی و مردم سالاری» منتشر شد

      به همت پژوهشگاه فضای مجازی:

      کتاب «رسانه های اجتماعی و مردم سالاری» منتشر شد

      کتاب «رسانه های اجتماعی و مردم سالاری» منتشر شد

      کتاب رسانه های اجتماعی و مردم سالاری به همت پژوهشگاه فضای مجازی منتشر شد.

      به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، این کتاب که توسط گروهی از مترجمان به چاپ رسیده در 13 فصل«وضعیت حوزه و چشم انداز اصلاح» را بررسی کرده است.

      در بخشی از مقدمه این کتاب آمده در طول پنج سال گذشته، دغدغه های گسترده در مورد آثار رسانه های اجتماعی روی مردم سالاری منجر به انفجار پژوهش در حوزه ها و گوشه های مختلف فضای دانشگاهی شده است. این کتاب نخستین در نوع خود است که با ترکیب آن چه می دانیم، شناسایی چیزهایی که نمی دانیم و موانع پژوهش های آینده و برنامه ریزی برای پژوهش آینده، به بررسی این حوزه نوظهور بین رشته ای می پردازد.

      فصل ها که توسط پژوهشگران پیشرو نوشته شده اند مسائل اصلی -از اطلاعات کاذب تا گفتار نفرت افکن تا تبلیغات سیاسی- را پوشش می دهند و پیشرفت های اخیر را در بافت سؤالات کلیدی سیاست گذاری قرار می دهند.

      به علاوه این کتاب پیشنهادهای اصلاح موجود را احصاء می کند تا به تهدیدهای درک شده رسانه های اجتماعی برای مردم سالاری بپردازد. این کتاب همچنین به صورت دسترسی باز در کمبریج کور قابل استفاده است.

      گفتنی است این کتاب توسط ناتانیل پرسیلی از دانشگاه استنفورد و جاشوا ا. تاکر از دانشگاه نیویورک، گردآوری و ویراستاری‌ شده‌ است.

      جهت دریافت گزارش اینجا کلیک کنید.
      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir