• برگزاری کارگاه «آینده پژوهی فضای مجازی»

      برگزاری کارگاه «آینده پژوهی فضای مجازی»

      برگزاری کارگاه «آینده پژوهی فضای مجازی»

      یازدهمین کارگاه آموزشی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و با موضوع «آینده‌پژوهی فضای مجازی»، در روزهای سیزدهم و چهاردهم مردادماه (چهارشنبه و پنجشنبه) از ساعت 8 الی 16 برگزار می‌شود.

      به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی؛ یازدهمین کارگاه آموزشی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و با موضوع «آینده‌پژوهی فضای مجازی»، با ارائه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر احمد کوهی پژوهشگر آینده‌پژوهی و مدیرگروه آینده‌پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دکتر مریم اردبیلی آینده‌پژوه و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی قم، در روزهای سیزدهم و چهاردهم مردادماه (چهارشنبه و پنجشنبه) از ساعت 8 الی 16 برگزار می‌شود.

      در روز اول این کارگاه به بررسی «روندپژوهی و پیامدپژوهی روندهای اصلی مؤثر بر آینده فضای مجازی» و در روز بعد به «تحلیل لایه‌ای علّی در مورد مسائل اصلی فضای مجازی» پرداخته می‌شود.

      این کارگاه به‌صورت حضوری و در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می‌شود. باتوجه‌به اعمال محدودیت‌های کرونایی، ظرفیت این کارگاه محدود است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @H_AZIZI در پیام‌رسان ایتا مراجعه نمایند.

      لازم به ذکر است برای شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی‌نامه معتبر از طرف مرکز ملی فضای مجازی صادر می‌گردد.


      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir