• دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با اعضای پژوهشگاه

      به مناسبت روز پژوهش برگزار شد

      دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با اعضای پژوهشگاه

      دیدار دبیر شورای عالی فضای مجازی با اعضای پژوهشگاه

      به گزارش روبط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، اعضای پژوهشگاه فضای مجازی، به مناسبت روز پژوهش، طی نشستی صمیمانه با دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورا و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، دیدار کردند.

      اعضا و مدیران گروه‌های پژوهشگاه فضای مجازی، طی نشستی صبحگاهی با رئیس مرکز ملی فضای مجازی، دکتر فیروزآبادی، به ارائه گزارش مختصر از عملکرد و دستاوردهای خود پرداختند.
      دکتر عبدالحسین کلانتری، سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی، در ابتدای نشست، ضمن تبریک روز پژوهش به گروه‌های فعال در پژوهشگاه، به تبیین کلی رویکرد و عملکرد این مرکز مطالعاتی در سال‌های 98 و 99 پرداخت.
      اعضای معاونت اجرایی و روابط عمومی پژوهشگاه، در ادامه، به ارائه دستاوردهای سال 99 و برنامه‌های کلان این معاونت در ادامه سال جاری پرداختند.
      گروه‌های مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مطالعات اخلاقی، مطالعات بنیادین و علوم و فناوری‌های نوین پژوهشگاه فضای مجازی، نیز در ادامه رسالت گروه‌های فعال در پژوهشگاه، اهداف کلان پژوهش‌های صورت گرفته و اهداف بلند مدت خود را تبیین کردند.
      دکتر فیروزآبادی در انتهای نشست، ضمن تبریک روز پژوهش به اعضای پژوهشگاه، ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در مسیر به ثمر نشستن پژوهش‌های حوزه فضای مجازی از سوی پژوهشگران این حوزه، بر لزوم وجود دغدغه‌های بنیادین و اهداف مشخص در پژوهش، جهت نیل به اهداف نهایی، تاکید کرد.

      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir