• دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با دکتر نجف لک‌زایی

      دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با دکتر نجف لک‌زایی

      دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با دکتر نجف لک‌زایی

      اعضای دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، 24 خرداد ماه 1399 با حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

      اعضای دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، 24 خرداد ماه 1399 با حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک­‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
      حجت الاسلام و المسلمین دکتر نجف لک­‌زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این دیدار یادآور شد: در عصر حاضر، فضای مجازی ظرفیت­‌های بسیاری برای فعالیت‌های دینی دارد و ما باید از این ظرفیت­‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
      ایشان ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فضای مجازی برای نهادهای دینی بیان داشت: شاید بتوان گفت امروزه در شرایطی هستیم که تحکیم و بسط انقلاب اسلامی در گرو فضای مجازی است؛ باید از ظرفیت­‌های فراوان این فضا برای تحقق آرمان­‌های اسلامی استفاده کنیم و با بهره­‌گیری از آن، دنیا را با معارف اهل­‌بیت (ع) آشنا سازیم.
      همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حکمرانی فضای مجازی، این مهم را از اولویت‌های کشور دانسته و بر همین اساس مسئله حکمرانی از دیدگاه قرآن را محور کرسی تدریس کنونی خویش عنوان کرد.
      ایشان در ادامه ضمن اعلام این‌که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حال حاضر حدود 100 هیئت علمی تمام وقت دارد که در 10 پژوهشکده مشغول به فعالیت هستند، آمادگی این پژوهشگاه را برای همکاری با دفتر مطالعات اسلامی اعلام داشت و خاطرنشان کرد: دفتر مطالعات اسلامی می­‌تواند از ظرفیت پژوهشگران و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه استفاده کند و در زمینه­‌هایی که احساس نیاز می­‌کند پروژه­‌های علمی مشترکی با پژوهشکده­‌های مختلف تعریف نماید.
      در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حاج حسینی، مدیر دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سوابق ارتباطات این دو مجموعه، گام‌های بعدی همکاری و هم‌افزایی طرفین را پیشنهاد و بر ضرورت آن تاکید کرد.

      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir