• بازدید دکتر فیروزآبادی از دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی

      بازدید دکتر فیروزآبادی از دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی

      بازدید دکتر فیروزآبادی از دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی

      دکتر ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، با اعضای دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی دیدار و گفتگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، صبح روز یکشنبه 27 بهمن ماه 1398 با پژوهشگران و کارشناسان این دفتر در شهر مقدس قم، دیدار و گفتگو کرد.
      دکتر فیروزآبادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان حوزوی دفتر مطالعات اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه­های علمیه در عرصه مطالعات اسلامی فضای مجازی نقشی بی­بدیل دارند و ما خواهان ورود هرچه بیشتر علما و فضلای حوزوی به این عرصه هستیم.
      دبیر شورای عالی فضای مجازی در این دیدار یادآور شد: مباحث مرتبط به حکمرانی فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و جا دارد حوزه­های علمیه توجه ویژه­ای به این مسائل داشته باشند.
      وی همچنین تصریح کرد: فناوری­های جدید همچون بلاک­چین به دنبال گریز از حکومت­ها می­باشند و این می­طلبد تا علما و فضلای حوزوی به «فقه فناوری­های حکومت­گریز» بپردازند.
      در ابتدای این دیدار، گزارشی تفصیلی از فعالیت­های صورت گرفته در دفتر مطالعات اسلامی توسط مدیران و پژوهشگران مربوطه به ایشان ارائه شد.



      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir