• دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه

      دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه

      دیدار اعضای دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه

      اعضای دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی در روز 18 دی ماه با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

      حجت الاسلام و المسلمین نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌­های علمیه در دیدار با اعضای دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی که در معاونت تبلیغ برگزار شد گفت: «این حجم از کاری که تا به حال دفتر مطالعات اسلامی انجام داده قابل تحسین است.»
      وی افزود:
      «متاسفانه فقدان ارتباط سیستمی میان حوزه و نظام در همه زمینه‌­ها وجود دارد و مختص به حوزه فضای مجازی نیست. حوزویان با بخش‌­های مختلف نظام ارتباط دارند اما نهاد حوزه چنین ارتباط سیستماتیک و نظام‌مندی ندارد.»
      حجت الاسلام نبوی در ادامه ضمن اشاره به سه شیوه تعاملی به صورت هم‌افزایی، تقسیم‌کار و تعریف و واگذاری پروژه‌های پژوهشی-تبلیغی، بر ایجاد کارگروه مشترک جهت بررسی و تدوین برنامه اقدامات مشترک فی‌مابین تاکید کرد.
      در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین رضا حاج حسینی، مدیر دفتر مطالعات اسلامی پژوهشگاه فضای مجازی توضیحاتی پیرامون فعالیت‌­های دفتر ارائه داده و خواستار تعامل و همکاری دوسویه میان مرکز ملی فضای مجازی و بخش‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌­های علمیه از جمله معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی شدند.
      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir