• نشست تخصصی حکمرانی و فضای مجازی برگزار شد

      نشست تخصصی حکمرانی و فضای مجازی برگزار شد

      نشست تخصصی حکمرانی و فضای مجازی برگزار شد

      نشست تخصصی حکمرانی و فضای مجازی، روز دوشنبه مورخ 20 آبان ماه، به همت پژوهشگاه فضای مجازی در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

      نشست تخصصی حکمرانی و فضای مجازی از مجموعه نشست‌های اولین همایش ملی حکمرانی، توسط پژوهشگاه فضای مجازی روز دوشنبه مورخ 20 آبان ماه از ساعت 13:30 الی 15:30 در محل دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.
      آقایان دکتر عبدالحسین کلانتری و دکتر حسین مطلبی، به ترتیب ریاست و دبیری نشست را بر عهده داشتند و دکتر عبدالحسین کلانتری؛ سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، دکتر محمدرضا بهمنی؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و دکتر سید صادق امامیان؛ معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، در طول این رویداد علمی به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون حکمرانی فضای مجازی پرداختند.

      از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست تخصصی می‌توان به «نسبت فضای مجازی و حکمرانی»، «نسبت حکمرانی سنتی و حکمرانی در عصر فضای مجازی»، «بیانیه گام دوم و جایگاه فضای مجازی در تحقق تمدن آینده اسلامی»، «تحولات ناشی از داده و فناوری بر مسئله حکمرانی» و ... اشاره کرد.


      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir