موسسه انتشاراتی آگورا کیوبد، در تاریخ 8 اکتبر سال جاری، از تازهترین عنوان کتاب خود در حوزه تحولات دیجیتال، با عنوان «نصب لامپهای روشنایی: 20 راه موفقیت در عصر دیجیتال» رونمایی کرد.
نیل گری
[1]، نویسنده کتاب «نصب لامپهای روشنایی: 20 راه موفقیت در عصر دیجیتال»، از صاحب نظران شاخص و به نام این حوزه به شمار میرود. منتقدان در معرفی این کتاب مینویسند:
«نصب لامپهای روشنایی یک کتاب بسیار خواندنی با ساختاری واضح و شناخته شده است که با طرح چالشهای پیش روی رهبران شرکتهای بزرگ تجاری و فناوری، گزینههای قانع کنندهای برای عبور از این مسائل، ارائه میدهد. نوشتار یاد شده، چارچوبی ارزشمند برای درک بسیاری از تغییرات بنیادین ناشی از تحولات دیجیتال به شمار میرود. به طور کلی این کتاب را میتوان اثری الهام بخش برای تغییر در ساختار سنتی شرکتها و انگیزهای برای ورود بنگاههای اقتصادی به چالشهای تازه عصر دیجیتال دانست.»
تقریبا همه شرکتهای تجاری سنتی در این شرایط جدید، با چالشی مشابه روبهرو شدهاند. این چالش چگونگی تداوم حضور در رقابتهای تجاری جدید ناشی از ظهور انقلاب دیجیتال است.
نویسنده این کتاب بر این عقیده است که نباید کلید حل این معضل را در فناوری جستجو کرد. بلکه نوع نگرش و تفکر مدیران مهمترین فاکتور در حل این بحران محسوب میشود. نیل گری، نویسنده مشهور این کتاب، در اثر خود، نشان میدهد که چگونه همه سازمانها میتوانند با بازنگری در رویکرد خود، مسیر موفقیت در عصر دیجیتال را پی بگیرند.
لینک منبع