• کتاب «استراتژی در عصر دیجیتال» منتشر شد

      کتاب «استراتژی در عصر دیجیتال» منتشر شد

      کتاب «استراتژی در عصر دیجیتال» منتشر شد

      موسسه انتشاراتی بوک بیبی (BookBaby)، اخیرا اقدام به انتشار تازه‌ترین عنوان کتاب خود در حوزه فناوری و ژئوپلیتیک دیجیتال کرده است.

      سیسوکو ممدی (Cissoko Mamady)، مدیر عامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سیسوکو اند کمپانی (Cissoko & Company) و نویسنده کتاب استراتژی در عصر دیجیتال، جدید‌ترین اثر مکتوب خود را در تاریخ 4 اوت سال جاری منتشر کرده است.
      این کتاب که به عقیده بسیاری از منتقدان اثری عملی و جامع است، به تبیین شیوه‌های بدیع تغییر رویکرد دیجیتال در راستای تحقق اهداف و مقابله با تهدیدات، برای اقشار مختلفی چون مدیران، کارشناسان، مسئولان سیاسی، استارتاپ‌ها و ... ، می‌پردازد.
      در شرایط خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی ژئوپلیتیک فعلی که جنگ‌های تجاری به رویه‌ای عادی و مرسوم بدل شده‌، سرنوشت مشاغل و متغیرهای اقتصادی، به طور فزاینده‌ای به مولفه‌هایی چون توییت‌های یک مقام سیاسی، گره خورده است. این در حالی است که فاکتورهای غیر تجاری چون مسئله برگزیت، قانون حفاطت از داده‌های اتحادیه اروپا و برخی شیوه نامه‌های بین‌الملل، می‌توانند در تعیین برنده یا بازنده این قبیل بازی‌ها، بسیار موثر باشند.
      بنابراین، مدیران شرکت‌ها و سیاستمداران مسئول، برای پیروزی در مناقشات عصر دیجیتال، به فرمولی پویا و موثر نیاز دارند. به عبارت دیگر، فرمول‌های ساده کسب و کار که سال‌ها است در مدارس اقتصادی جهان تدریس می‌شوند، کارایی سابق را ندارند و کسب مزیت در چنین فضای ناپایداری به رویکردی جدید و دینامیک نیازمند است. این کتاب در فصل‌های مختلف خود به تبیین و معرفی این رویکردها، راهبردها، تکنیک‌ها، ابزار و مدل‌ها پرداخته است.
      فصل‌های اصلی کتاب سعی در پاسخ به سوالات بنیادین زیر دارد:
      • تفکر استراتژیک، چگونه از دوران اتم به عصر تحولات دیجیتال رسید؟
      • ملزومات ایجاد راهبرد موفق در دنیای بدون مرز چیست؟
      • چگونه فعالیت یک رهبر دیجیتال را در جریان رقابت مختل کنیم؟
      • چگونه به اخلالگران داخلی و سراسری صنایع دیجیتال پاسخ دهیم؟
      • فینتک (Fintech)، چگونه می‌تواند اکوسیستم‌های سنتی بانکی و پرداخت از طریق تلفن همراه را مختل کند؟
      • چگونه می‌توان به اختلالات موجود در سیستم مراقبت‌های بهداشتی رسیدگی کرد؟
      • 5 خطای رایج در درک صحیح تحولات دیجیتال چیست؟
      • چگونه می‌توان برای عصر دیجیتال و اجرای راهبرد، فرهنگ دیجیتال ایجاد کرد؟
      • عناصر اصلی فرهنگ دیجیتال چیست؟
      • علت نیاز به راهبرد دیجیتال در عصر جنگ‌های تجاری و برگزیت چیست؟
      نظر کاربران
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم غربی، پلاک 17
کد پستی: 1997987629
تلفن: 22073031
پست الکترونیک: info@csri.ac.ir