موضوع: گزارشهای تخصصیزبان اثر: فارسیناشر: پژوهشگاه فضای مجازینوع رسانه: الکترونیکیپدیدآورندگان: مترجم: نفیسه صالحنیاکلید واژه: کسب وکارهای کوچک و متوسط(sme)،
برندینگ،
رسانه های اجتماعی،
فضای مجازی
توضیحات: در برنامه توسعه اقتصادی کشور با تأکید بر سند چشم انداز 20 ساله ایران، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی توسعه بخش صنعت، قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور، اساسنامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صراحتاً به توسعه صنایع کوچک و متوسط به عنوان تکلیف قانونی از سوی نهادهای متولی اشاره شده است.